Contact

Bel met: Natascha Teeuw
Telefoon: 06 21 50 03 16
E-mail: info@papierispasse.nl

Kanaaldijk 3
3739 ND  Hollandsche Rading

De Zomerschool

Kennissessie Gedrag Beïnvloeden met Teksten

De zomer … een uitstekend seizoen om inspiratie op te doen voor klantgericht schrijven. Vandaar dat we ook in 2016 sessies organiseren voor iedereen die dagelijks contact heeft met klanten. Via e-mails, brieven, offertes of webteksten. Maak gebruik van deze kans voor nieuwe kennis en inzichten!

Meld je nu alvast aan via info@papierispasse.nl, zodat je zeker bent van kosteloze deelname op donderdag 21 juli 2017 van 13.00 tot 17.00 uur. We verzorgen de sessie in de regio Utrecht, de exacte locatie staat in jouw uitnodiging vermeld.

Gedrag beïnvloeden met teksten …

  • gebeurt dagelijks (ja, ook bij jou!)
  • doet meer met je dan je denkt of doorhebt
  • heeft van alles te maken met bewust omgaan met jouw identiteit
  • lukt zeker als je start met: why?
  • vraagt om een praktische vertaalslag van merkwaarden naar standaard- en maatwerkzinnen
  • betekent allereerst de stemming van jouw lezer beïnvloeden
  • gaat van klantgericht naar servicegericht schrijven
  • doe je als je de verwachtingen van je klant overtreft

PS Jij frist toch ook liever jouw kennis op rond klantgericht schrijven, dan dat je met een cocktail aan het zwembad zit?!

Terug naar het workshopoverzicht

Opdrachtgevers

Waarborgfonds Motorverkeer Waarborgfonds Motorverkeer
De Verenigde Assurantiebedrijven Nederland N.V. (VAN) biedt verzekeringsoplossingen...

Blog

De sleutelprikkel - 05 mei 2017
Is het je al gelukt om de aandacht van jouw bezoekers te trekken én vast te houden? Mooi! Dan is het nu tijd voor stap 2: zorg ervoor dat jouw bezoekers doen wat jij wilt. Leid...