Contact

Bel met: Natascha Teeuw
Telefoon: 06 21 50 03 16
E-mail: info@papierispasse.nl

Kanaaldijk 3
3739 ND  Hollandsche Rading

Workshop Contentstrategie

Strategische webteksten schrijven

Datum open rooster: 6 september 2017
Kosten: 395 euro per deelnemer (exclusief btw, inclusief lunch en cursusmateriaal)
Tijd:
van 9.30 tot 16.30 uur
Locatie:
regio Utrecht
Aanmelden:
bel Natascha Teeuw op 06 21 50 03 16 of mail via natascha@papierispasse.nl

Content
Content ontwikkelen, aanbieden en beheren vraagt om keuzes maken. Keuzes rond de behoefte van de klant én keuzes rond de interactie die je biedt als bedrijf of organisatie.

Webteksten vormen een belangrijk onderdeel van content. De inhoud van de teksten moet bijdragen aan de bedrijfs- of organisatiedoelstellingen. Met een contentstrategie bepaal je hoe je dat consistent en consequent doet.
  • Je ondersteunt zo iedere bedrijfsactiviteit bij het klantcontact.
  • Je zorgt er zo voor dat het bedrijf of de organisatie zich onderscheidt in de markt.

Klanten hebben via verschillende kanalen contact met bedrijven en organisaties. Ze verwachten iedere keer een unieke beleving, een duidelijk verhaal en een helder antwoord op hun vraag. Webteksten die zijn gebaseerd op een doordachte contentstrategie maken dit mogelijk.

Onderwerpen
In deze workshop leer je:
  • wat de belangrijkste onderdelen zijn van een contentstrategie;
  • wat dit betekent voor de webteksten;
  • hoe je van aanbodgestuurde webteksten overstapt op vraaggestuurde webteksten;
  • hoe je de toptaken van jouw bezoekers vaststelt;
  • op welke manier je klanten overtuigt om voor jouw producten/diensten te kiezen;
  • hoe je de huidige identiteit of het gewenste imago laat terugkomen in de webteksten;
  • op welke manier je de meerwaarde van het bedrijf of de organisatie verwerkt in de webteksten.

Deelnemers
De workshop is bestemd voor iedereen die teksten schrijft voor websites, of mensen aanstuurt die dit doen: contentmanagers, webredacteuren en copywriters. Voorkennis over schrijven voor het web is noodzakelijk.

Meer informatie aanvragen

Aantal deelnemers
Voornaam * Achternaam *
Bedrijfsnaam Telefoonnummer
E-mailadres *  
 
Vraag en/of opmerking  

back Terug naar workshopoverzicht

Opdrachtgevers

Zanders Zanders
Zanders is in 1994 opgericht en intussen uitgegroeid tot een toonaangevende...

Blog

De sleutelprikkel - 05 mei 2017
Is het je al gelukt om de aandacht van jouw bezoekers te trekken én vast te houden? Mooi! Dan is het nu tijd voor stap 2: zorg ervoor dat jouw bezoekers doen wat jij wilt. Leid...